
Klantcase - Perron 3

Perron-3 is een bruisende culturele, recreatieve en educatieve ontmoetingsplaats in Rosmalen. Binnen de ruim 8100 m2 vloeroppervlak bevinden zich een bibliotheek, afdeling burgerzaken, vergader- en muziekruimtes en danszalen. Het pand telt vier lagen en bestaat deels uit het oude gemeentehuis en uit een nieuwe aanbouw. Ron Cretier van Perron 3: “Wij zochten een regionale telecompartner, die ons alle zorg uit handen zou nemen.”
Totaalpakket
Drie dagen na de officiële opening op 1 maart, is het alleen nog wachten op het vrijgeven van de glasvezelkabel. Daarna richt Van Wijk de telecom in. Perron 3 krijgt een totaalpakket aan telefonie met Wifi in een IP-omgeving. “We zijn erg tevreden over de gang van zaken” vertelt Cretier. “Ik kan met mijn mobiele telefoon Perron 3 binnenlopen en dan schakelt die automatisch over op het interne netwerk. Ik heb dus maar één telefoon nodig.”
Eén aanspreekpunt
Het centrum had ook vragen op het gebied van ICT. “Die hebben we bij Emma Solutions neergelegd. Zij werken goed samen met Van Wijk Telecom. We hebben één aanspreekpunt, wat erg prettig is. Alles wordt goed geregeld, wij hebben er geen omkijken meer aan. Fijn, want een opening van zo’n enorm pand, heeft al genoeg voeten in de aarde.”

-
'Van Wijk laat KPN achter zich'
Huurders van Duitse vastgoedmagnaat Commerz Real Investmentgezellschaft MbH hebben slecht gsm-bereik in de SOM Toren in Amsterdam. Lees verder >
-
Klantcase - Perron 3
"Wij zochten een regionale telecompartner, die ons alle zorg uit handen zou nemen." Lees verder >