
Klantcase - AtenZijlstra Makelaars

"In twee huizen tegelijk zijn"
Ondanks het zoekgemak van internet, is en blijft de makelaardij een people’s business. In de spannende periode rondom de aan- of verkoop van een woning hebben makelaars frequent persoonlijk contact met verkopers en potentiële kopers. Telefonisch, tijdens bezichtigingen en bij onderhandeling of afwikkeling. Het is AtenZijlstra op het lijf geschreven. Hun filosofie ‘échte aandacht van echte makelaars’ steunt daarbij ook een beetje op de expertise van Van Wijk Telecom.
Bereikbaar
“Mensen verwachten dat we bereikbaar zijn, liefst overal en altijd. We moeten bij wijze van spreken in twee huizen tegelijk kunnen zijn,” weet Tjeerd Zijlstra van AtenZijlstra. “Sinds we vanuit drie vestigingen werkzaam zijn, drijft onze organisatie nóg meer op communicatie, flexibiliteit en bereikbaarheid. En dat gaat ver. Ik kan ons kantoor op elke plek van de wereld voortzetten, of ik nu in New York zit, in Vught, Rosmalen of Berlicum. Daarin speelt Van Wijk Telecom een zeer grote rol. Zij zorgen dat ik met mijn PDA overal kan doen wat ik wil. Door een naadloze koppeling met onze online makelaarssoftware kunnen we alle relatiegegevens en woninginformatie zien.”
Persoonlijke aandacht
“Wij willen ons onderscheiden door persoonlijke aandacht voor het huis en de mensen", stelt Zijlstra, "Automatisering en telecom ondersteunen ons daarin. Het zijn misschien wel doorslaggevende factoren in de groei van ons kantoor.”
Verbouwing
Bij de verbouwing van het gloednieuwe kantoor in Rosmalen ondervonden zij dat zelf aan den lijve. “In Rosmalen vloog het stof ons nog aan alle kanten om de oren toen Van Wijk Telecom regelde dat we direct onze deuren konden openen. Vanaf dag één waren we daar bereikbaar dankzij een mobiele UMTS-router. Wij konden onze energie steken in het optuigen van het kantoor, Van Wijk Telecom pakte de infrastructurele zaken op: van beveiliging tot databekabeling en telefonie. De kennis en toewijding die Van Wijk Telecom ons daarbij biedt, geeft een hoop rust.”
< terug naar overzicht
-
Klantcase - Perron 3
"Wij zochten een regionale telecompartner, die ons alle zorg uit handen zou nemen." Lees verder >
-
Klantcase - Skipov
Schoolvoorbeeld van telecomtoekomst. "Kinderen groeien tegenwoordig op met internet en digitale oplossingen. Scholen kunnen niet achterblijven." Lees verder >